سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند از روزه دار شب زنده دار مجاهد در راه خدا، پاداش بزرگتری دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :58
بازدید دیروز :34
کل بازدید :127604
تعداد کل یاداشته ها : 85
103/2/8
6:54 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
فاطر[79]
یا علی رفتم بقیع اما چه سود! هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود! یا علی قبر پرستویت کجاست؟ آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟ هر چه باشد من نمک پرورده ام دل به عشق فاطمه خوش کرده ام حج من بی فاطمه بی حاصل است فاطمه حلال صدها مشکل است من طواف سنگ کردم، دل کجاست؟ راه ها پیموده ام، منزل کجاست؟ کعبه ی بی فاطمه مشتی گل است قبر زهرا کعبه اهل دل است

خبر مایه

حاج حسین خرازی

روز جمعه ماه محرم 1363 در یکی از محله های مستضعف  نشین اصفهان به نام کوی کلم خانواده با ایمان خرازی مفتخر به قدوم سربازی از عاشقان اباعبدالله(ع) گشت.هوش و ادب و زینت بخش دوران کودکی او بود و در همان ایام همراه پدر به نماز جماعت و مجالس دینی راه یافت و به تحصیل علوم در مدرسه ای که معلمان آنجا افرادی متعهد بودند،پرداخت.در سال 1355پس از اخد دیپلم طبیعی برای طی دوران سربازی به مشهد اعزام گشت.او ضمن گذراندن دوران خدمت،فعالانه به تحصیل علوم قرآنی در مجامع مذهبی مبادرت ورزید.از همان روزهای اول انقلاب در کمیته دفاع شهری مسئولیت پذیرفت و برای مبارزه با ضد انقلاب داخلی و جنگهای کردستان قامت به لباس پاسداری آراست و یک سال صادقانه در این مناطق خدمت کرد.ماموریتهای محله او را راهی گنبد نمود.

با شروع جنگ تحمیلی با تقاضای خودش راهی خطه جنوب شد و در اولین خط دفاعی مقابل عراقیها در منطقه دارخوین مدت نه ماه،با تجهیزات جنگی و امکانات تدارکاتی بسیار کم استقامت کرد و دلاورانی قدرتمند ربیت نمود.در سال 1360پس از آزاد سازی بستان تیپ امام حسین (ع) را رسمیت داد که بعدها با درخشش او و نیروهایش در رشادتها و جانفشانی ها،به لشگر امام حسین (ع) ارتقا یافت.در طول مدت حضورش در جبهه 30 ترکش میهمان پیکر او شد و در عملیات خیبر دست راستش را به خدا هدیه کرد.اما او با آنکه یک دست نداشت برای تامین و تدارکات رزمندگان در خط مقدم تلاش فراوان می نمود. در عملیات کربلای 5 زمانی که در اوج آتش توپخانه دشمن،رساندن غذا به رزمندگان با مشکل مواجه شد.حاج حسین پیگیر این امر گردید و انفجار خمپاره ای این سردار بزرگ را در روز جمعه 8/12/65 به سربازان شهید لشگر امام حسین(ع) پیوند داد و روح عاشورایی او به ندبه شهادت،زائر کربلا گشت و بنا به سفارش خود در قطعه شهدا و در میان یاران بسیجی اش میهمان خاک شد.

سخن و وصیت نامه شهید:

بسم رب الصدیقین

خطاب به فرماندهان و رزمندگان اسلام:ما لشگر امام حسینیم،حسین وار هم باید بجنگیم،اگر بخواهیم قبر شش گوشه امام حسین(ع)را در آغوش بگیریم کلامی و دعایی جز این نباید داشته باشیم"اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد وآل محمد".

-اگر در پیروزی ها خودمان را دخیل بدانیم این حجاب است برای ما،این شاید انکارخداست.

-اگر برای خدا جنگ می کنید احتیاج ندارد به من و دیگری گزارش کنید.گزارش را نگه دارید برای قیامت.اگر کار برای خداست گفتنش برای چه؟

-در مشکلات است که انسانها آزمایش میشوند.صبر پیشه کنید که دنیا فانی است و ما معتقد به معاد هستیم.

-هر چه می کشیم . هر چه که بر سرمان می آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حرام و حلال خدا دارد.

-سهل انگاری و سستی در اعمال عبادی تاثیر نامطلوبی در پیروزی ها دارد.

-همه ما مکلفیم و وظیفه داریم با وجود همه نارسایی ها بنا به فرمان رهبری جنگ را به همین شدت و با منتهای قدرت ادامه بدهیم زیرا بنا بر احساس وظیفه شرعی می جنگیم نه به قصد پیروزی تنها.

-مطبوعات ما جنگ را درشت می نویسد،درست نمی نویسد.مساله من تنها جنگ است و در همان جا هم مساله من حل می شود.

-همواره سعی مان این باشد که خاطره شهدا را در ذهنمان زنده نگه داریم و شهدا را به عنوان یک الگو در نظر داشته باشیم که شهدا را هشان راه انبیاست و پاسداران واقعی هستند که در این راه شهید شدند.

-من علاقه مندم که با بی آلایشی تمام،همیشه در میان بسیجی ها باشم و به درد دل آنها برسم.

وصیت نامه اول:از مردم میخواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند، راه شهدای ما راه حق است،اول میخواهم که آنها مرا بخشیده و شفاعت مرا در روز جزا کنند و از خدا میخواهم که ادامه دهنده راه آنها باشم.آنهایی که با بودنشان و زندگیشان به ما درس ایثار،با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما آموختند.از مسئولین عزیز و مردم حزب الهی میخواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده مردم را از انقلاب دور و منحرف کنند و الان در کشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی حجابی زده اند در مقابل آنها ایستادگی کنید و با جدیت هر چه تمامتر جلو این فسادها را بگیرید.

وصیت نامه دوم:استغفرالله،خدایا از امان تاریکی ها وتنگی و فشار قبر و سوال نکیر و منکر در روز محشرو قیامت،به فریاد مردم برس.خدایا دل شکسته و مضطربم،صاحب پیروزی و موفقیت تو را میدانم و بس.بر تو توکل دارم.خدایا تا زمان عملیان فاصله زیادی نیست،خدایا به قول امام خمینی تو فرمانده کل قوا هستی،خودت رزمندگان را پیروز گردان،شر مدام کافرین را از سر مسلمین بکن.خدایا!از مال دنیا جز بدهکاری و گناه ندام.خدایا!تو خود توبه مرا قبول کن و از فیض عظمای شهادت بهره مندم ساز و از تو طلب مغفرت و عفو دارم...میدانم در امر بیت المال امانتدار خوبی نبودنم و ممکن است زیاده روی کرده باشم،خلاصه برایم رد مظالم کنید و آمرزش بخواهید.والسلام