سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدال تدبیر را ویران کند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :54
کل بازدید :127998
تعداد کل یاداشته ها : 85
103/2/17
3:14 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
فاطر[79]
یا علی رفتم بقیع اما چه سود! هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود! یا علی قبر پرستویت کجاست؟ آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟ هر چه باشد من نمک پرورده ام دل به عشق فاطمه خوش کرده ام حج من بی فاطمه بی حاصل است فاطمه حلال صدها مشکل است من طواف سنگ کردم، دل کجاست؟ راه ها پیموده ام، منزل کجاست؟ کعبه ی بی فاطمه مشتی گل است قبر زهرا کعبه اهل دل است

خبر مایه

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی بیانیه‌ای تاکید کرد: سازمان ملل به سرعت فکری برای جلب حمایت‌های جهانی و گسیل آن برای نجات بیش از 90 هزار مسلمان آواره میانماری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) نامه‌ای خطاب به بان کی مون نوشتند که متن آن در ذیل می‌آید:

جناب آقای بان کی مون؛ دبیرکل سازمان ملل متحد

سلام علیکم؛

هم اکنون که جامعه بین‌المللی با هدایت رسانه‌های غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا سرگرم آتش افروزی و ایجاد اختلاف و کشتار مردم و مقامات دولتی در کشور سوریه می‌باشد، در دیگر سوی جهان شاهد نسل کشی و جنایت وحشیانه‌ای هستیم که قلب هر انسان پاک و آزاد را جریحه دار می‌نماید.

جنایت هولناکی که در کشور میانمار و در هفته گذشته روی داد، پرده از خوی وحشیانه‌ای افرادی برداشت که با حمایت و اغماض دولت میانمار دست به تجاوز و کشتار مردمی زدند که جرمشان مسلمان بودن آنها می‌باشد.

در کشور میانمار شاهد آتش زدن و زنده سوزاندن هزاران انسان بودیم و البته این حادثه برخلاف افسانه دروغین هولوکاست، واقعیتی است که تصاویرو اخبار آن از سوی رسانه‌های غربی و اربابان صهیونیستی آنان مورد بی توجهی قرارگرفته است.

دبیرکل سازمان ملل متحد

جنایت وحشیانه و قتل عام مسلمانان میانمار با کدام یک از اصول میثاقین و اعلامیه جهانی حقوق بشر هم خوانی دارد؟ مگر جز این است که مطابق بند دوم اعلامیه حقوق بشر تمامی انسان‌ها فارغ از نژاد، رنگ، مذهب، جنسیت سزاوار حقوق و آزادی‌های مصرح در اعلامیه هستند؟ آیا این فاجعه هولناک را می‌توان جز نسل کشی آشکار و پاکسازی نژادی دانست؟


آقای بان کی مون

سکوت شما برخلاف وظایف دبیرکلی سازمان ملل متحد می‌باشد. وجدان بیدار جامعه بشری این عملکرد ضعیف شما را در دوران تصدی مسئولیتتان هرگز فراموش نخواهد کرد. اکنون که در پایان دوران تصدی خویش بر مسند دبیرکلی سازمان ملل قرار دارید بهتر است کمی فعالانه تر در ارتباط با این جنایات آشکار اقدام نمایید و علاوه بر محکومیت قتل عام و کشتار مسلمانان میانمار و دولت ظالم حاکم بر آن کشور به سرعت فکری برای جلب حمایت‌های جهانی و گسیل آن برای نجات بیش از 90 هزار مسلمان آواره میانماری نمایید.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)