سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خدا بنده ای را دوست بدارد، او را ازدنیا می پرهیزاند، همان گونه که یکی از شما بیمار خود را ازآب می پرهیزاند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :54
کل بازدید :128004
تعداد کل یاداشته ها : 85
103/2/17
4:29 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
فاطر[79]
یا علی رفتم بقیع اما چه سود! هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود! یا علی قبر پرستویت کجاست؟ آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟ هر چه باشد من نمک پرورده ام دل به عشق فاطمه خوش کرده ام حج من بی فاطمه بی حاصل است فاطمه حلال صدها مشکل است من طواف سنگ کردم، دل کجاست؟ راه ها پیموده ام، منزل کجاست؟ کعبه ی بی فاطمه مشتی گل است قبر زهرا کعبه اهل دل است

خبر مایه

فاطمه زهرا

من عرفه فاطمة حق معرفتها فقد ادرک لیلة القدر

یا زهرا !

یا زهرا به راستی چه سری است وجود تو که سر شب های  قدر است و چه سری است که خداوند فرمود :«و ما ادراک ما لیلة القدر» و تو چه دانی شب قدر چیست؟

و تو چه دانی فاطمه کیست؟

و چرا علی را شب قدری به شهادت رساندند؟

به  راستی راز این شب چیست که « سلام هی حتی مطلع الفجر» است این شب؟؟؟

مشخص است این شب عظمتی والا در پیشگاه حضرت حق دارد که خداوند فرمود:«لیلة القدر خیر من الف شهر» ...

بد نیست برای درک شب قدر سعی در شناخت حضرت زهرا(س) صورت گیرد، شاید توفیقی حاصل گردد.

همه میدانند، امشب باز تاریخ شب قدری دیگر را رقم میزند تا بندگان به درگاه عبودیت حق تعالی، ابراز بندگی و ارادت کنند و از خداوند بخواهند تا مقدراتشان را یه خوبی مقدر نماید.

در این میان ما به سان گدایاینی می­مانیم که به طلب نان و آبی آمده اند و چیزی از اسرار با خود ندارند، در این شب طلب آب و نان و.... کردن بد نیست، اما ارزش این شب بیش از اینهاست که ما بدانیم و از صاحب الامر(عج) میخواهیم برای ما بیش از آب و نانی که ما میخواهیم، بخواهند که یقینا هم محقق خواهد شد. 

التماس دعا...................

خصوصا دعا برای فرج